Jannie: Kan niet verbinden met de app.

Manier 1:

  • Controleer of je de juiste APP hebt geïnstalleerd:
    • Jannie -> Robot Cleaner APP of de Zoef Robot Smart App-> Zie handleiding Jannie APP 
  • Zorg dat de robot verbinding maakt met de APP.
    • Bij Jannie moet u de " MAX/WIFI" knop op de afstandsbediening indrukken totdat Jannie 2 maal achter elkaar piept. Dan heeft ze het bericht ontvangen en gaat ze verbinding maken.
    • De robot WiFi is nu ook te vinden bij de wifi netwerken.

Manier 2:

Lukt het nog niet om Jannie te verbinden? Het laatste wat je kan proberen om Jannie te verbinden met de WiFi/app is het volgende, nadat je de app hebt geopend. Mocht Jannie nog in deze app staan, verwijder deze dan.

1. Zet Jannie ongeveer één meter van het oplaadstation af

2. Reset Jannie door de aan/uit knop onderop uit te schakelen. Wacht 10 seconden en zet deze op 'aan.'

3. Druk binnen 10 seconden op beide knoppen bovenop Jannie, en houdt deze ingedrukt totdat je twee piepjes hoort.

4. Druk vervolgens nogmaals beide knoppen bovenop Jannie in, en houdt deze wederom ingedrukt totdat je twee piepjes hoort.

5. Druk op het plusje in de app om Jannie toe te voegen. Selecteer de robot D300.

6. Druk rechtsboven op 'EZ Modus' en selecteer vervolgens 'AP-Modus.'

7. Volg de instructies. Kies 'verbind nu' en selecteer vervolgens het beschikbare WiFi netwerk dat begint met 'SmartLife-'

8. Volg de instructies en Jannie zal automatisch verbinden.