Verzending

Levering/Verzending

  • Zoef Robot streeft ernaar om bestellingen binnen 1 a 2 werkdag na ontvangst van de betaling ter verzending aan te bieden.
  •  Wij informeren u over de verzending van uw pakket en zullen de Track & Trace informatie aan u verstrekken. De verzendtijd van uw pakket is doorgaans 1 a 2 werkdagen. Mocht u geen track en trace code ontvangen hebben controleer dan of deze niet in het SPAM folder terecht is gekomen.
  • Over het algemeen heeft u uw bestelling binnen 2 a 3 dagen bij u geleverd. Mocht dit niet het geval zijn zullen wij u op de hoogte brengen.

Bezorging van de Bestelling

  • Thuis, op je werk of op een ander adres
  • Je kunt het adres aanpassen en je bestelling laten bezorgen op je werk, bij vrienden of bij familie. Voeg dan dit adres in bij klantgegevens. We zorgen er dan voor dat je bestelling op de juiste bestemming terecht komt.
  • Bij een afhaalpunt
  • Geen zin om thuis te wachten op de bezorger? Laat je bestelling* dan bezorgen bij PostNL afhaalpunt bij Gamma, Primera, en vele andere afhaalpunten. Voeg dan bij verzendmethode voor "Afhalen bij Afhaalpunt".
  • Je kunt dan bij Klantgegevens het dichtstbijzijnde afhaalpunt selecteren. We zorgen er dan voor dat je bestelling op een afhaalpunt bezorgd wordt.
  • Als u toestemming geeft aan de postbezorger dat deze hem ergens neer mag zetten is dit op eigen verantwoordelijkheid. Indien deze zoek raakt zijn wij niet aansprakelijk en zal er geen vergoeding/nieuwe levering plaats vinden. Helaas zijn dit voorwaardes van de pakketbezorgers.

Verzendkosten & Servicekosten

  • Het verzenden van bestellingen binnen Nederland is gratis, mits het totaalbedrag van uw bestelling meer dan € 100,- bedraagt. Wanneer u voor minder besteld zullen wij hiervoor de verzendkosten in rekening brengen.
  • Voor het verzenden naar het buitenland, m.u.v. België, worden ook verzendkosten in rekening gebracht.
  • Een bestelling wordt door ons niet verzonden indien deze niet compleet verzonden kan worden, tenzij hier overleg met de klant over heeft plaatsgevonden.
  • Heeft u extra wensen hoe de bestelling afgeleverd dient te worden? Vul deze dan in het opmerkingen vak in. Wij kijken of dit te realiseren is. Mochten hier extra kosten voor nodig zijn, dan worden die bij u in rekening gebracht.  Pas wanneer deze service kosten zijn betaald, kan de bestelling worden verzonden.